Soooo Feierabend!
Auf nach BRK :)
cu soon
On the way... Vitoria-Gasteiz
-
Finally I'm taking some time at a cafe, while charging my phone and having
a coffee with a "pintxo"(tortilha) at the sound of some good heavy metal
music a...
vor 1 Woche

1 Kommentar:
Was genau ist denn jetzt BRK??
Kommentar veröffentlichen